|
—татьи о строительстве >> “ендеры. онкурсное получение заказа
>> «разкове положенн¤ про пор¤док створенн¤ та основн≥ функц≥њ “ендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за рахунок кошт≥в державного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни |
«разкове положенн¤ про пор¤док створенн¤ та основн≥ функц≥њ “ендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за рахунок кошт≥в державного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни ћинэкономики ”краины. «разкове положенн¤ про пор¤док створенн¤ та основн≥ функц≥њ “ендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за рахунок кошт≥в державного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни : «атверджене наказом в≥д 10 с≥чн¤ 2000 р. є3. // ƒебет- редит. ƒокументы дл¤ работы . . 15 ма¤ 2000 (є 20) . —. 127-128
ћ≥н'юст≥ не зареЇстроване
—”““™¬ќ
“ендерн≥ ком≥тети дл¤ закуп≥вель за державн≥ кошти складаютьс¤ не менш ан≥ж з 5 ос≥б. –≥шенн¤ щодо переможц¤ тендера приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в у присутност≥ не менш ¤к 2/3 член≥в ком≥тету.
–озд≥л 1. «агальна частина
11. «разкове положенн¤ про пор¤док створенн¤ та основн≥ функц≥њ “ендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за рахунок державних кошт≥в державного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни (дал≥ - положенн¤), розроблено в≥дпов≥дно до вимог ѕоложенн¤ про орган≥зац≥ю та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) у сфер≥ державних закуп≥вель товар≥в (роб≥т, послуг), затвердженого ѕостановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 28 червн¤ 1997 р. є694 "ѕро орган≥зац≥ю та проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) у сфер≥ державних закуп≥вель товар≥в (роб≥т, послуг)" з≥ зм≥нами та доповненн¤ми, внесеними постановами аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 24 вересн¤ 1997 р. є1058 "ѕро створенн¤ Їдиноњ системи закуп≥вель товар≥в (роб≥т, послуг) за рахунок кошт≥в державного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни", в≥д 28 грудн¤ 1998 р. є2087 "ѕро внесенн¤ зм≥н ≥ доповнень до де¤ких постанов аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни щодо державних закуп≥вель товар≥в (роб≥т, послуг)" та в≥д 22 листопада 1999 р. є2113 "ѕро вдосконаленн¤ системи державних закуп≥вель".
2. ÷е ѕоложенн¤ визначаЇ пор¤док створенн¤, основн≥ функц≥њ, права, обов'¤зки та в≥дпов≥дальн≥сть тендерних ком≥тет≥в, що створюютьс¤ в органах державноњ влади, ≥нших орган≥зац≥¤х та установах (дал≥ - замовники) дл¤ орган≥зац≥њ роб≥т щодо проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг (дал≥ - закуп≥вл¤) за рахунок кошт≥в ƒержавного бюджету та ≥ноземних кредит≥в, що залучаютьс¤ п≥д гарант≥њ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
–озд≥л 2. ѕор¤док створенн¤ та орган≥зац≥¤ д≥¤льност≥ тендерного ком≥тету
1. “ендерний ком≥тет створюЇтьс¤ наказом замовника дл¤ виконанн¤ орган≥зац≥йноњ роботи, пов'¤заноњ з проведенн¤м торг≥в (тендер≥в).
2. “ендерний ком≥тет у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ чинним законодавством, цим ѕоложенн¤м, внутр≥шн≥ми нормативними документами орган≥зац≥њ-замовника та р≥шенн¤ми, ¤к≥ приймаютьс¤ самим тендерним ком≥тетом.
3. ƒо складу тендерного ком≥тету вход¤ть в≥дпов≥дальн≥ прац≥вники орган≥зац≥њ-замовника у к≥лькост≥ не менше 5 ос≥б, а у раз≥ потреби, - ≥ представники м≥н≥стерств, ≥нших орган≥в виконавчоњ влади, незалежн≥ експерти необх≥дного проф≥лю.
4. ер≥вництво роботою тендерного ком≥тету зд≥йснюЇ його голова, на посаду ¤кого призначаЇтьс¤ один ≥з заступник≥в кер≥вника орган≥зац≥њ-замовника або ≥нша посадова особа ц≥Їњ орган≥зац≥њ, ¤ка призначаЇтьс¤ кер≥вником.
5. √олова тендерного ком≥тету орган≥зовуЇ його роботу ≥ несе персональну в≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ покладених на ком≥тет функц≥й.
6. ‘ормою роботи тендерного ком≥тету Ї зас≥данн¤, ¤к≥ провод¤тьс¤ в м≥ру потреби.
7. ƒл¤ розкритт¤ тендерних пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в) головою тендерного ком≥тету призначаЇтьс¤ спец≥альна ком≥с≥¤ з представник≥в тендерного ком≥тету.
8. –≥шенн¤ тендерного ком≥тету щодо визначенн¤ переможц¤ приймаЇтьс¤ на його зас≥данн¤х в≥дкритим голосуванн¤м простою б≥льш≥стю голос≥в у присутност≥ не менше двох третин член≥в тендерного ком≥тету. ” раз≥ р≥вного розпод≥лу голос≥в голос голови ком≥тету Ї ухвальним.
9. –≥шенн¤ ком≥тету оформлюЇтьс¤ протоколом, ¤кий п≥дписуЇтьс¤ вс≥ма членами тендерного ком≥тету, що брали участь у голосуванн≥.
–озд≥л 3. ќсновн≥ функц≥њ тендерного ком≥тету
ќсновними функц≥¤ми тендерного ком≥тету Ї:
виб≥р процедури зд≥йсненн¤ закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до вимог чинного законодавства у сфер≥ державних закуп≥вель;
розм≥щенн¤ оголошенн¤ про зд≥йсненн¤ торг≥в (тендеру) на закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг, процедури попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ у бюлетен≥ "¬≥сник державних закуп≥вель" та, за потреби, в ≥нших друкованих засобах масовоњ ≥нформац≥њ, у тому числ≥ у м≥жнародних, на рад≥о, телебаченн≥, у мереж≥ електронного зв'¤зку або розсиланн¤ запрошень постачальникам (п≥др¤дчикам) щодо участ≥ в них та ≥нформуванн¤ учасник≥в торг≥в (тендера) про його результати;
п≥дготовка та розсиланн¤ необх≥дноњ дл¤ проведенн¤ торг≥в (тендера) чи попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ постачальник≥в (п≥др¤дчик≥в) тендерноњ документац≥њ;
наданн¤ роз'¤снень постачальникам (п≥др¤дчикам) стосовно зм≥сту тендерноњ документац≥њ у раз≥ отриманн¤ в≥д останн≥х в≥дпов≥дних запит≥в;
проведенн¤ попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ постачальник≥в (п≥др¤дчик≥в) у випадку њњ застосуванн¤;
орган≥зац≥¤ прийманн¤, збер≥ганн¤, розкритт¤, забезпеченн¤ вибору найб≥льш виг≥дноњ тендерноњ пропозиц≥њ вин¤тково на п≥дстав≥ критер≥њв оц≥нки тендерних пропозиц≥й, визначених у тендерн≥й документац≥њ, та укладенн¤ договору на закуп≥влю з переможцем торг≥в (тендера);
у випадку, передбаченому чинним законодавством у сфер≥ державних закуп≥вель, - зд≥йсненн¤ державноњ реЇстрац≥њ торг≥в (тендера) та затвердженн¤ зв≥ту про його проведенн¤;
веденн¤ необх≥дноњ зв≥тност≥ щодо зд≥йсненн¤ торг≥в (тендера) та поданн¤ њњ на затвердженн¤ кер≥вников≥ орган≥зац≥њ-замовника.
–озд≥л 4. ѕрава та обов'¤зки тендерного ком≥тету
21. “ендерний ком≥тет маЇ право:
в≥д ≥мен≥ орган≥зац≥њ-замовника у межах наданих повноважень та визначених функц≥й виступати орган≥затором проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в (роб≥т, послуг);
готувати та подавати на затвердженн¤ кер≥вника орган≥зац≥њ-замовника проекти наказ≥в щодо складу тендерного ком≥тету та з ≥нших питань стосовно проведенн¤ торг≥в (тендер≥в);
одержувати в структурних п≥дрозд≥лах орган≥зац≥њ-замовника всю необх≥дну дл¤ торг≥в (тендер≥в) ≥нформац≥ю;
залучати, у раз≥ виникненн¤ необх≥дност≥, дл¤ роботи у тендерному ком≥тет≥ ≥нших прац≥вник≥в орган≥зац≥њ-замовника та на догов≥рних засадах сторонн≥х експерт≥в ≥ консультант≥в;
використовувати необх≥дне дл¤ виконанн¤ своЇњ роботи майно орган≥зац≥њ-замовника;
у межах затвердженого кошторису орган≥зац≥њ-замовника зд≥йснювати необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) витрати;
покривати витрати, безпосередньо пов'¤зан≥ з п≥дготовкою, друкуванн¤м та в≥дправкою тендерних документ≥в, за рахунок платеж≥в претендент≥в.
32. “ендерний ком≥тет зобов'¤заний:
орган≥зовувати проведенн¤ торг≥в (тендера) зг≥дно з д≥ючим законодавством, встановленими процедурами закуп≥вл≥ та терм≥нами;
забезпечити р≥вн≥ умови дл¤ вс≥х постачальник≥в (п≥др¤дчик≥в), що беруть участь у торгах (тендер≥), об'Їктивний та чесний виб≥р переможц¤:
збер≥гати конф≥денц≥йн≥сть ≥нформац≥њ;
своЇчасно готувати письмов≥ роз'¤сненн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника стосовно отриманих на його адресу в≥д постачальник≥в (п≥др¤дчик≥в), що беруть участь у торгах (тендер≥), щодо можливих порушень процедур закуп≥вель;
своЇчасно оформл¤ти в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть та забезпечувати њњ поданн¤ на затвердженн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника.
–озд≥л 5. ¬≥дпов≥дальн≥сть тендерного ком≥тету
1. √олова тендерного ком≥тету та його члени, залучен≥ експерти та консультанти в≥дпов≥дно до своњх повноважень несуть в≥дпов≥дальн≥сть, зг≥дно з чинним законодавством, за порушенн¤ регламенту проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) та тендерних процедур, правильн≥сть та об'Їктивн≥сть прийн¤тих р≥шень, недотриманн¤ конф≥денц≥йност≥ ≥нформац≥њ, недол≥ки у веденн≥ зв≥тност≥.
2. ѕри ви¤вленн≥ порушень у робот≥ тендерного ком≥тету, що ви¤вились внасл≥док розгл¤ду отриманоњ, в≥дпов≥дно до чинного законодавства у сфер≥ державних закуп≥вель, скарги в≥д постачальник≥в (п≥др¤дчик≥в), що беруть чи брали участь у процедурах закуп≥вл≥, кер≥вник орган≥зац≥њ-замовника одержуЇ письмов≥ роз'¤сненн¤ голови ком≥тету з цього приводу ≥ приймаЇ в≥дпов≥дне р≥шенн¤.
ѕрим≥тки:
1 «ам≥сть ѕоложенн¤ з 12.07.2000 р. використовуватиметьс¤ «акон ”крањни в≥д 22.02.2000 р. є1490-III "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти" (див. "ƒ " є16/2000).
2ƒо складу тендерного ком≥тету вход¤ть в≥дпов≥дальн≥ прац≥вники орган≥зац≥њ-замовника у к≥лькост≥ не менше 5 ос≥б.
3« 12.07.2000 р. тендери застосовуютьс¤ при обс¤гах державних закуп≥вель товар≥в, послуг на суму понад 10 тис. Ївро (40 тис¤ч Ївро - дл¤ роб≥т).
|
|
|