—айт о строительстве домов и коттеджей

—троительство домов
—татьи о строительстве


—татьи о строительстве >> “ендеры.  онкурсное получение заказа >> ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти


ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти
¬ерховна¤ –ада ”краины. ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти : «акон ”крањни в≥д 22.02.2000 р. є1490-III // ƒебет- редит. ƒокументы дл¤ работы . . 17 апрел¤ 2000 (є 16) . —. 57-70


    ќпубл≥кований "√”" 11.04.2000 р.

    „инний з 12.07.2000 р.



    —”““™¬ќ

    «б≥льшено суми закуп≥вель, щодо ¤ких не проводитьс¤ тендер, до 10 тис. Ївро (40 тис. Ївро дл¤ роб≥т). ƒл¤ стимулюванн¤ в≥тчизн¤них виробник≥в запроваджено диференц≥йован≥ преференц≥йн≥ поправки у розм≥р≥ 10-15% ц≥ни закуп≥вель, проте основна частина в≥тчизн¤них виробник≥в втратила 5% преференц≥йноњ поправки.

    1÷ей «акон встановлюЇ загальн≥ правов≥ та економ≥чн≥ засади зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за рахунок державних кошт≥в.

    2ћетою цього «акону Ї створенн¤ конкурентного середовища у ц≥й сфер≥, забезпеченн¤ прозорост≥ процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти та дос¤гненн¤ оптимального ≥ рац≥онального њх використанн¤.

    –озд≥л I. «агальн≥ положенн¤

    —татт¤ 1. ¬изначенн¤ основних терм≥н≥в

    ” цьому «акон≥ наведен≥ нижче терм≥ни вживаютьс¤ у такому значенн≥:

    замовник - органи державноњ влади та органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ ≥ п≥дпор¤дкован≥ њм установи та орган≥зац≥њ, а також установи ≥ п≥дприЇмства, уповноважен≥ в≥дпов≥дно  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни або органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ зд≥йснювати закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти;

    органи державноњ влади - орган законодавчоњ влади, м≥н≥стерства, ≥нш≥ центральн≥ чи м≥сцев≥ органи виконавчоњ влади, органи судовоњ влади чи прокуратури;

    державна закуп≥вл¤ (дал≥ - закуп≥вл¤) - придбанн¤ замовником товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти у пор¤дку, встановленому цим «аконом;

    державн≥ кошти - кошти ƒержавного бюджету ”крањни, бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та м≥сцевих бюджет≥в, кошти державних ц≥льових фонд≥в, кошти ѕенс≥йного фонду ”крањни, державн≥ кредитн≥ ресурси;

    постачальник (виконавець) (дал≥ - виконавець) - суб'Їкт господарюванн¤ (резидент або нерезидент), ¤кий п≥дтвердив нам≥р вз¤ти участь у процедур≥ закуп≥вл≥ та подаЇ чи подав тендерну пропозиц≥ю;

    товари - продукц≥¤ будь-¤кого виду та призначенн¤, у тому числ≥ сировина, вироби, устаткуванн¤, технолог≥њ, предмети у твердому, р≥дкому, газопод≥бному стан≥, включаючи електроенерг≥ю, а також послуги, пов'¤зан≥ з поставкою товар≥в, ¤кщо њх варт≥сть не перевищуЇ вартост≥ самих товар≥в;

    роботи - будь-¤ка д≥¤льн≥сть, пов'¤зана з проектуванн¤м, буд≥вництвом нових, розширенн¤м, реконструкц≥Їю, кап≥тальним ремонтом та реставрац≥Їю об'Їкт≥в ≥ споруд виробничого та невиробничого призначенн¤, техн≥чним переозброЇнн¤м д≥ючих п≥дприЇмств, а також супров≥дн≥ роботам послуги, у тому числ≥ геодезичн≥ роботи, бур≥нн¤, сейсм≥чн≥ досл≥дженн¤, аеро- та супутникова фотозйомки та ≥нш≥, ¤кщо варт≥сть виконанн¤ цих послуг не перевищуЇ вартост≥ самого буд≥вництва;

    послуги - будь-¤ка закуп≥вл¤, кр≥м товар≥в та роб≥т, включаючи п≥дготовку спец≥ал≥ст≥в, забезпеченн¤ транспортом ≥ зв'¤зком, освоЇнн¤ технолог≥й, науков≥ досл≥дженн¤, медичне та побутове обслуговуванн¤;

    тендерна документац≥¤ - документац≥¤, що готуЇтьс¤ замовником та передаЇтьс¤ виконавц¤м дл¤ п≥дготовки ними тендерних пропозиц≥й щодо предмета закуп≥вл≥;

    тендерний ком≥тет - група спец≥ал≥ст≥в, що призначаЇтьс¤ замовником в≥дпов≥дальною за зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вл≥ зг≥дно з положенн¤ми цього «акону;

    тендерна пропозиц≥¤ - пропозиц≥¤ щодо певного предмета закуп≥вл≥, ¤ка готуЇтьс¤ та подаЇтьс¤ виконавцем замовнику в≥дпов≥дно до вимог тендерноњ документац≥њ;

    альтернативна тендерна пропозиц≥¤ - пропозиц≥¤, ¤ка може бути подана виконавцем замовнику додатково у склад≥ тендерноњ пропозиц≥њ, ¤кщо це передбачено процедурою закуп≥вл≥ ≥ в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д пропозиц≥њ, розробленоњ в≥дпов≥дно до умов, передбачених тендерною документац≥Їю;

    акцепт тендерноњ пропозиц≥њ - прийн¤тт¤ замовником тендерноњ пропозиц≥њ та наданн¤ згоди на њњ оплату. “ендерна пропозиц≥¤ вважаЇтьс¤ акцептованою, ¤кщо замовником в установлений у тендерних документах строк подано письмове п≥дтвердженн¤ виконавцю в акцепт≥ тендерноњ пропозиц≥њ п≥сл¤ визначенн¤ його переможцем процедури закуп≥вл≥;

    торги - пор¤док зд≥йсненн¤ конкурентного в≥дбору виконавц≥в щодо закуп≥вл≥ товар≥в, виконанн¤ роб≥т, наданн¤ послуг за процедурами, встановленими цим «аконом;

    преференц≥йна поправка - спос≥б наданн¤ замовником переваги в≥тчизн¤ному виробнику при визначенн≥ переможц¤ процедур закуп≥вель шл¤хом застосуванн¤ в≥дсотковоњ меж≥ до ц≥ни його тендерноњ пропозиц≥њ пор≥вн¤но з найб≥льш виг≥дною серед поданих у розм≥рах, встановлених цим «аконом;

    3догов≥р про закуп≥влю - будь-¤кий догов≥р куп≥вл≥ м≥ж замовником та виконавцем - переможцем процедур закуп≥вл≥, ¤кий укладаЇтьс¤ в результат≥ њх зд≥йсненн¤;

    забезпеченн¤ тендерноњ пропозиц≥њ (дал≥ - тендерне забезпеченн¤) - наданн¤ виконавцем замовнику гарант≥й щодо забезпеченн¤ виконанн¤ ним зобов'¤зань, ¤к≥ виникають у зв'¤зку з поданн¤м тендерних пропозиц≥й, включаючи так≥ способи забезпеченн¤, ¤к банк≥вськ≥ гарант≥њ, резервн≥ акредитиви, чеки, зг≥дно з ¤кими первинне зобов'¤занн¤ несе будь-¤кий банк, депозити у гот≥вкових коштах, вексел≥;

    забезпеченн¤ виконанн¤ договору про закуп≥влю - наданн¤ виконавцем замовнику гарант≥й виконанн¤ ним вимог договору про закуп≥влю, включаючи так≥ способи забезпеченн¤, ¤к банк≥вськ≥ гарант≥њ, резервн≥ акредитиви, чеки, зг≥дно з ¤кими первинне зобов'¤занн¤ несе будь-¤кий банк, депозити у гот≥вкових коштах, вексел≥;

    4в≥тчизн¤ний виробник - суб'Їкт п≥дприЇмництва - резидент, ¤кий зд≥йснюЇ виробництво товар≥в, виконуЇ роботи чи надаЇ послуги на територ≥њ ”крањни.

    —татт¤ 2. —фера застосуванн¤ «акону

    1. ÷ей «акон застосовуЇтьс¤ до вс≥х закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг, що повн≥стю або частково зд≥йснюютьс¤ за рахунок державних кошт≥в.

    2. ќсобливост≥ в≥дносин, що виникають у зв'¤зку з закуп≥влею товар≥в, роб≥т ≥ послуг, що зд≥йснюютьс¤ в межах державного оборонного замовленн¤, а також з закуп≥влею ≥нших спец≥ально визначених  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни (специф≥чних) товар≥в (роб≥т ≥ послуг), визначаютьс¤ окремими актами законодавства ”крањни.

    —татт¤ 3. —пец≥ально уповноважений центральний орган виконавчоњ влади з питань координац≥њ закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг

    51. —пец≥ально уповноважений центральний орган виконавчоњ влади з питань координац≥њ закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг (дал≥ - уповноважений орган) визначаЇтьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

    2. ќсновними функц≥¤ми уповноваженого органу Ї:

    розробка нормативно-правових акт≥в щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель;

    проведенн¤ обл≥ку закуп≥вель шл¤хом збиранн¤ ≥нформац≥њ про запланован≥ закуп≥вл≥ та торги, що в≥дбулис¤;

    участь в економ≥чному обгрунтуванн≥ окремих статей видатк≥в ƒержавного бюджету ”крањни;

    погодженн¤ ≥ншоњ, н≥ж в≥дкрит≥ торги, процедури закуп≥вл≥, що зд≥йснюЇтьс¤ у пор¤дку, встановленому уповноваженим органом;

    п≥дготовка та поданн¤ до  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни квартальних зв≥т≥в щодо зд≥йсненн¤ замовниками закуп≥вель;

    розгл¤д та наданн¤ висновк≥в ≥з сп≥рних питань у раз≥ њх виникненн¤ до моменту укладенн¤ угоди про закуп≥влю;

    роз'¤сненн¤ пор¤дку застосуванн¤ законодавства ”крањни про закуп≥вл≥;

    поданн¤ разом ≥з –ахунковою палатою до ¬ерховноњ –ади ”крањни щор≥чного зв≥ту щодо зд≥йсненн¤ замовниками закуп≥вель;

    контроль за дотриманн¤м законодавства щодо закуп≥вель;

    поданн¤ матер≥ал≥в у правоохоронн≥ органи стосовно факт≥в про порушенн¤ правил закуп≥вель, за ¤к≥ передбачена адм≥н≥стративна чи крим≥нальна в≥дпов≥дальн≥сть;

    сп≥вроб≥тництво з органами јнтимонопольного ком≥тету ”крањни щодо ви¤вленн¤ порушень антимонопольного законодавства у сфер≥ зд≥йсненн¤ закуп≥вель;

    консультац≥йна та методична допомога замовникам у зд≥йсненн≥ закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг, у тому числ≥ наданн¤ зразк≥в тендерноњ документац≥њ, ≥ншоњ ≥нформац≥њ щодо зд≥йсненн¤ закуп≥вель;

    орган≥зац≥¤ навчанн¤ спец≥ал≥ст≥в у сфер≥ зд≥йсненн¤ закуп≥вель та п≥двищенн¤ њх квал≥ф≥кац≥њ з виданн¤м в≥дпов≥дного сертиф≥ката встановленого зразка;

    м≥жнародне сп≥вроб≥тництво у сфер≥ закуп≥вель та п≥дтримка участ≥ в≥тчизн¤них товаровиробник≥в у торгах щодо закуп≥вель за межами ”крањни;

    виданн¤ "¬≥сника державних закуп≥вель".

    3. ”повноважений орган маЇ право:

    подавати  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни пропозиц≥њ щодо визначенн¤ замовника, в≥дпов≥дального за зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥, у раз≥ ¤кщо предмет закуп≥вл≥ належить до сфери д≥¤льност≥ к≥лькох замовник≥в;

    вимагати в≥д замовник≥в зв≥т про результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до цього «акону та реал≥зац≥ю договор≥в про закуп≥влю;

    установлювати строки наданн¤ замовниками ≥нформац≥њ про закуп≥вл≥, що плануютьс¤, укладен≥ договори про закуп≥вл≥ та њх виконанн¤;

    у раз≥ ви¤вленн¤ порушень у процедурах закуп≥вель вживати заход≥в зг≥дно ≥з цим «аконом;

    створювати рег≥ональн≥ виданн¤ "¬≥сника державних закуп≥вель", визначати меж≥ його розповсюдженн¤ та умови публ≥кац≥њ оголошень в ньому;

    визначати своњм р≥шенн¤м:

    форму або зразок оголошенн¤ про проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ та запрошенн¤ до участ≥ в них;

    додаткову ≥нформац≥ю, ¤ка зазначаЇтьс¤ в оголошенн≥ та запрошенн≥;

    форму зв≥ту про результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥ та додатков≥ вимоги до нього.

    —татт¤ 4. ћ≥жнародн≥ зобов'¤занн¤ ”крањни щодо зд≥йсненн¤ закуп≥вель

    якщо норми м≥жнародного договору ”крањни, згода на обов'¤зков≥сть ¤кого надана ¬ерховною –адою ”крањни, м≥ст¤ть положенн¤, в≥дм≥нн≥ в≥д норм цього «акону, то застосовуютьс¤ норми м≥жнародного договору ”крањни.

    —татт¤ 5. Ќедискрим≥нац≥¤ виконавц≥в

    ¬≥тчизн¤н≥ та ≥ноземн≥ виконавц≥ беруть участь у процедур≥ закуп≥вл≥ на р≥вних умовах в≥дпов≥дно до положень цього «акону, за вин¤тком випадк≥в, коли застосовуютьс¤ положенн¤ статт≥ 6 цього «акону.

    —татт¤ 6. ”мови захисту в≥тчизн¤ного ринку

    1. «амовник надаЇ перевагу тендерн≥й пропозиц≥њ, подан≥й в≥тчизн¤ним виробником, шл¤хом застосуванн¤ преференц≥йноњ поправки до њњ ц≥ни або обмежуЇ участь у процедур≥ закуп≥вл≥ виключно в≥тчизн¤ними виробниками у пор¤дку, встановленому  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни за умови, що оч≥кувана варт≥сть предмета закуп≥вл≥ не перевищуЇ суму, екв≥валентну:

    дл¤ товар≥в - 200 тис¤чам Ївро;

    дл¤ послуг - 300 тис¤чам Ївро;

    дл¤ роб≥т - 4 м≥льйонам Ївро.

    –озм≥р преференц≥йноњ поправки повинен становити 10 в≥дсотк≥в ц≥ни тендерноњ пропозиц≥њ.

    62. «амовник застосовуЇ преференц≥йну поправку до ц≥ни тендерноњ пропозиц≥њ, поданоњ п≥дприЇмствами ”крањнського товариства сл≥пих, ”крањнського товариства глухих, —п≥лки орган≥зац≥й ≥нвал≥д≥в ”крањни та п≥дприЇмствами ”крањни, прац≥вниками ¤ких Ї особи, що в≥дбувають покаранн¤ в м≥сц¤х позбавленн¤ вол≥, незалежно в≥д суми оч≥куваноњ вартост≥ закуп≥вл≥.

    ” цих випадках розм≥р преференц≥йноњ поправки повинен становити 15 в≥дсотк≥в ц≥ни тендерноњ пропозиц≥њ, нав≥ть за умови участ≥ у процедур≥ закуп≥вл≥ лише в≥тчизн¤них виробник≥в.

    73. ” раз≥ ¤кщо предметом закуп≥вл≥ Ї послуги чи роботи, що зд≥йснюютьс¤ на територ≥њ ”крањни, замовник маЇ право вимагати в≥д ≥ноземного виконавц¤, що бере участь у процедур≥ закуп≥вл≥, виконанн¤ цих послуг чи роб≥т з використанн¤м в≥тчизн¤ноњ сировини, матер≥ал≥в та робочоњ сили.

    4. ѕро застосуванн¤ умов, передбачених частинами першою - третьою ц≥Їњ статт≥, замовник повинен по≥нформувати виконавц≥в у оголошенн≥ про зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥. –≥шенн¤ замовника про застосуванн¤ таких умов не може бути зм≥нено до зак≥нченн¤ процедури закуп≥вл≥.

    —татт¤ 7. Ќесхвальн≥ д≥њ виконавц≥в

    1. «а погодженн¤м з уповноваженим органом замовник зобов'¤заний в≥дхилити тендерну пропозиц≥ю у раз≥, ¤кщо в≥н маЇ незаперечн≥ докази того, що виконавець пропонуЇ, даЇ або погоджуЇтьс¤ дати пр¤мо або опосередковано будь-¤к≥й посадов≥й особ≥ чи колишньому службовцю замовника, ≥ншого державí


Hosted by uCoz