—айт о строительстве домов и коттеджей

—троительство домов
—татьи о строительстве


—татьи о строительстве >> ћебель дл¤ ванных комнат и туалетов >> ¬анна к≥мната: керам≥ка + фантаз≥¤ дизайну


¬анна к≥мната: керам≥ка + фантаз≥¤ дизайну
‘едорченко Ћ. ¬анна к≥мната: керам≥ка + фантаз≥¤ дизайну // янус Ќерухомiсть. 2002. є8. C.26-27

 ерам≥ка " один з тих буд≥вельних матер≥ал≥в, що здавна в≥дом≥. ≤ жодним науково-техн≥чним революц≥¤м не вдалос¤ вит≥снити њњ з нашого житт¤. «вичайно, сьогодн≥ ≤снуЇ безл≥ч ≤нших матер≥ал≥в дл¤ облицюванн¤ ст≥н ≤ п≥длоги, але в багатьох випадках керам≥чна плитка за своњми властивост¤ми залишаЇтьс¤ незам≥нною.

јле просто продавати плитку можна було п'¤ть-дес¤ть рок≥в тому. —ьогодн≥ всЄ б≥льша перевага надаЇтьс¤ комплексному р≥шенню. ѕопит ринку намагаютьс¤ задовольн¤ти пров≥дн≥ ф≥рми, ¤к≥ завоз¤ть керам≥чну плитку. ¬они, в≥дразу вловивши зм≥ни попиту, вже к≥лька рок≥в посп≥ль пропонують споживачам комплексн≥ р≥шенн¤ з оформленн¤, зокрема, ванних к≥мнат.



÷ьогор≥чний конкурс на краще р≥шенн¤ ≥нтер'Їру ванноњ к≥мнати з використанн¤м керам≥ки, ¤кий в≥дбувс¤ в рамках виставки "Ѕуд≥вництво та арх≥-тектура-2002", з≥брав колекц≥њ 17 компан≥й, експозиц≥њ ¤ких були розм≥щен≥ у фойЇ першого поверху ѕалацу —порту.

÷ей конкурс орган≥зовало AT " ињвський м≥жнародний контрактовий ¤рмарок" та журнал " ерам≥ка ≥ сантехн≥ка в ”крањн≥", ¤к≥ прагнули продемонструвати можливост≥ сучасних вироб≥в з керам≥ки, що пропонуютьс¤ на ринку ”крањни дл¤ облаштуванн¤ ванних к≥мнат та ≥нших прим≥щень, познайомити в≥дв≥дувач≥в виставки з кращими р≥шенн¤ми ≥ дос¤гненн¤ми дизайнер≥в та художник≥в, що застосовуютьс¤ дл¤ облаштуванн¤ ≥нтер'Їру.  ритер≥¤ми оц≥нки стали техн≥чний р≥вень обладнанн¤ та ¤к≥сть матер≥ал≥в; дизайн та естетичн≥сть проекту, майстерн≥сть виконанн¤ та ориг≥нальн≥сть.

ўо ж представили на суд гл¤дач≥в переможц≥ цього конкурсу"

” ном≥нац≥њ "престиж-клас" жюр≥ в≥дзначило дипломом експозиц≥ю у ¤понському стил≥, представлену ф≥рмою "“орговий д≥м " армен" (авторський дизайн Ћюдмили Ћегенькоњ) з використанн¤м н≥мецькоњ плитки "Velleroy&Boch" та мебл≥в "Nacgano". ƒев≥з компан≥њ " "“≥льки досконал≥ р≥шенн¤ дл¤ ваних к≥мнат!".

” ном≥нац≥њ "економ-клас" перемогла експозиц≥¤ представництва ф≥рми "Sanitec-Kolo", виконана арх≥текторами-дизайнерами ф≥рми "≤нтербудсерв≥с" Ќатал≥Їю ћежен≥ною та ≤риною Ќовосад.



ƒиплом "«а майстерн≥сть виконанн¤" отримало приватне п≥дприЇмство "Ѕ≥лий квадрат". як зазначила головний менеджер компан≥њ ќксана ћарковська, основна ≥де¤, ¤ку сьогодн≥ вт≥люЇ в житт¤ колектив п≥дприЇмства, це перстати просто продавати керам≥чну плитку або сантехн≥ку споживачу. "Ќовий час висуваЇ нов≥ вимоги " комплексне обслуговуванн¤. ћи не просто пропонуЇмо товар, а реал≥зуЇмо комплексний арх≥тектурний проект. Ћюдина повинна в≥дчувати задоволенн¤ ≥ комфорт в будь-¤кий момент, в будь-¤кому куточку власного житла. —поживачу пропонуЇтьс¤ послуга " дизайн-проект, ¤кий дозвол¤Ї найефективн≥ше використати на¤вний прост≥р, забезпечити його функц≥ональн≥сть та одночасно задовольнити смаков≥ вимоги людини". √оловний напр¤м роботи п≥дприЇмства " комплексний п≥дх≥д до вир≥шенн¤ дизайну, арх≥тектури, простору та застосуванн¤ р≥зноман≥тних можливостей оформленн¤. ѕ≥дприЇмство у своњх проектах використовуЇ ¤к≥сну плитку н≥мецьких виробник≥в, ¤ка виготовл¤Їтьс¤ у б≥льшост≥ випадк≥в в ексклюзивному вар≥ант≥, на замовленн¤. ƒобираЇтьс¤ ≥ в≥дпов≥дний комплект сантехн≥ки, ¤кий гармон≥йно вписуЇтьс¤ в концепц≥ю орган≥зац≥њ простору.



ƒиплом "«а ориг≥нальн≥сть ≥дењ отримало харк≥вське п≥дприЇмство ”ј—ѕ "¬лада-ѕромтекс". ќбидв≥ композиц≥њ, представлен≥ ним на конкурс≥, виконан≥ у стил≥ "м≥н≥мал≥зму". ƒизайн-бюро "Art-Tec" запропонувало композиц≥ю " онтакт" (автор ¬олодимир Ѕондаренко) та композиц≥ю "ѕодорож на —х≥д" (автор ќлександр —тарожилов). ѕоЇднанн¤ дерева, керам≥ки, натурального каменю та сучасноњ сантехн≥ки н≥би спонукаЇ зануритис¤ у св≥т роздум≥в, в≥дчути Їдн≥сть людини з природою.



ƒиплом "«а досконалий дизайн" отримала композиц≥¤, представлена “оргово-промисловою палатою "Ѕест Ћайн".  омпан≥¤ вже трет≥й раз виставл¤Ї композиц≥ю на цей конкурс. як зазначила менеджер з оптового продажу —в≥тлана ƒзюба, кожного року дизайн-центр пропонуЇ ексклюзивн≥ вар≥анти оформленн¤ ваних к≥мнат. —початку це була експозиц≥¤ в стил≥ "руст≥к", ¤ка створювала атмосферу старовини, друга " у класичному стил≥, а цього року композиц≥¤ виконана у стил≥ "модерн". ќриг≥нальне поЇднанн¤ найсучасн≥ших матер≥ал≥в " природного каменю, керам≥чноњ плитки та скла " ≥з найсучасн≥шою сантехн≥кою справл¤Ї враженн¤ елегантност≥ та витонченост≥, ≥, водночас, рац≥ональност≥. —тиль житт¤ правом≥рно впливаЇ ≥ на стиль дизайну. «м≥нюЇтьс¤ мода, зм≥нюютьс¤ п≥дходи дизайнер≥в ≥ арх≥тектор≥в до задоволенн¤ вимог ринку. —ьогодн≥ не можна пропонувати щось звичне. ¬ сусп≥льств≥ народжуЇтьс¤ новий прошарок, ¤кий маЇ витончений смак, пот¤г до ексклюзивност≥ ≥ нестандартност≥, тому дизайнери намагаютьс¤ запропонувати те, чого вимагаЇ споживач.

«а словами менеджера, обс¤ги продажу компан≥њ зазвичай зб≥льшуютьс¤ п≥сл¤ проведенн¤ таких виставок, "минулого року товарооб≥г нашоњ компан≥њ зб≥льшивс¤ майже вдв≥ч≥", " п≥дкреслила вона.

™дине, чого шкода " так це те, що майже вс≥ компан≥њ, ¤к≥ виставл¤ють своњ експозиц≥њ, використовують керам≥чну плитку ≥ноземного виробництва, а не в≥тчизн¤ну. «а словами учасник≥в конкурсу, в≥тчизн¤на плитка сьогодн≥ вже краща, н≥ж к≥лька рок≥в тому, але все ще не витримуЇ конкуренц≥њ за ¤к≥стю. —под≥ватимемось, що найближчими роками ситуац≥¤ в крањн≥ зм≥нитьс¤ на краще, адже потенц≥ал розвитку ринку в≥тчизн¤них виробник≥в керам≥чноњ плитки досить великий. јдже традиц≥йна керам≥ка на ”крањн≥ маЇ найдревн≥ше кор≥нн¤, починаючи з трип≥льськоњ культури.



’то до нас прийшов"

¬ останн≥ дес¤тир≥чч¤ XX в≥ку керам≥чна плитка пережила справжн≥й бум. Ћише 20 рок≥в тому в —–—– загалом виробл¤лос¤ майже 13,5 млн. кв. м облицювальноњ плитки на р≥к. —ьогодн≥ р≥чний обс¤г ринку керам≥чноњ плитки ”крањни маЇ вищий показник.

¬≥д р≥зноман≥тност≥ пропозиц≥й голова йде обертом.  р≥м того, на нашому ринку представлена продукц≥¤ й ≥ноземних виробник≥в ≤тал≥њ, ≤спан≥њ, Ќ≥меччини, ‘ранц≥њ, “уреччини, јнгл≥њ, „ех≥њ, —ловаччини, Ѕразил≥њ, ёгослав≥њ, ѕольщ≥, Ѕ≥лорус≥, Ћитви. ќдн≥ лише назви фабрик чого варт≥! "ћарацц≥", "¬≥вес", " аза ƒолче  аза", "јпар≥чи", "¬≥ллерой ≥ Ѕох", "Ўтойлер", "јтлас  онкорд", "ѕорцеланоза", "≤мпронта ≤талгран≥т≥", "–озенталь", "ѕеронда". Ќе говор¤чи вже про "ћайсен" або "¬ерсаче"! ј менш в≥домих " взагал≥ безл≥ч.




Hosted by uCoz